Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zaciekawieni, jeśli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, by uczynić, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz na pewno bardziej produktywne.
abilix krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Dzisiaj nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednakże za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć niemało więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to nowoczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania pedagogów oraz uczniów
Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zaciekawieni, jeśli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, żeby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to słusznie. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające oraz z pewnością bardziej produktywne.